Παρασκευή, Ιανουαρίου 13, 2006

Η Μαριλίνα

Ανησυχίες & Καταθέσεις


Η Μαριλίνα σπουδάζει δασκάλα στην Κομοτηνή αλλά μένει στη Σαλονίκη. Ή σπουδάζει δασκάλα στη Σαλονίκη και μένει στην Κομοτηνή. Θα την ρωτήσω να με πει.
Την αρέσουν οι άνθρωποι με βρώμικο μυαλό. Σεφτελίκια λέω εγώ.
Την αρέσει και η Ντισκο. και την Εγγονή μου την Θεοδίκη αυτό την αρέσει.
Τώρα πώς θα γίνει Δασκάλα, αυτή η αγναμάζα, εγώ δεν ξέρω. Ας την φωτίσει ο θεός.
Πάντως το βιβλίο που λέει «ποτέ χωρίς την κόρη μου» με άρεσε κι εμένα. Αυτή, η καημένη, που λέτε, η Μπέτι παντρεύτηκε έναν Πέρση γιατρό κι έκανε ένα κοριτσάκι. Αλλά αυτοί οι ατεψίζηδες, τα πεθερικά της, όταν πήγανε να τους δούνε, την πήρανε το κορίτσι και δεν το δίνανε πίσω. Εντέλει, την πήρε πίσω την κόρη της. Τώρα μια χαρά ζούνε. Και έχει φτιάξει κι ένα ίδρυμα, που φροντίζει παιδάκια από τέτοιους γάμους, σαν και τον δικό της.
Εμείς πάντως στην Αργυρούπολη, δεν δίναμε τα κορίτσια μας στους μουσουλμάνους. Νύφες παίρναμε από αυτούς, αλλά τις βαφτίζαμε πρώτα. Κι άμα βλέπαμε, δεν ήθελε το κορίτσι, δεν την άρεζε με μας, δεν την παντρεύαμε. Χαλούσαμε τον αρραβώνα.

6 Σχόλια:

Στις 1:12 μ.μ., Blogger . έγραψε:

χαχαχααχαχααχαχ α, ρε θεία... τη σωστή μέρα μπήκα στο σπίτι σου. είμαι από κομοτηνή και σπουδάζω στη θεσσαλονίκη. (τι σημαίνει αγναμαζα; )

τώρα το πώς το πήγες από μένα και παρουσιάζεις το χριστιανο-μουσουλμανικό άλλο θέμα.

 
Στις 1:29 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Άμα θα έφτιαχνα λεξικό ποντιακών όρων, στο λήμμα αγναμάζα η ερμηνεία θα ήταν Μαριλίνα.

 
Στις 1:54 μ.μ., Blogger . έγραψε:

πόντια τελικά.....

έχω τα μέσα, θα το μάθω. ντικ καφαν' (ο τόνος στο ν). αυτό είσαι εσύ.... :Ρ

 
Στις 2:28 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Ντικ λέγαμε τον σκύλο μας, που ψόφησε πέρσυ, βρε λαλεμέντσα.

 
Στις 8:34 μ.μ., Blogger alienlover έγραψε:

γιαγιά....τι σημαίνει αγναμάζα;

 
Στις 4:41 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Μαριλίνα σημαίνει.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home