Σάββατο, Ιανουαρίου 14, 2006

Η αντιγονη

Παραμυθουπολη


Η Αντιγόνη αποφεύγει τους τόνους. Καλά κάνει. Εμένα δε με δυσκόλεψε καθόλου να διαβάσω το μπολκ της.
Την αρέσουν τα παραμύθια και το κουκλοθέατρο. Κι εμένα.
Είναι 22 ετώ, σπουδάζει και έχει όμορφο χαμόγελο.
Τώρα, γιατί ρωτάει άμα ζει, δεν το κατάλαβα. Εγώ ξέβρω πως, άμα αρχίζεις να αναρωτιέσαι, τότε μάλλον δε ζεις.
Έτσι έλεγε ένας σοφός άνθρωπος. Ο Διογένης, ο Κυνικός, που ήταν δικός μας, Πόντιος, από την Σινώπη. Αυτός που ζούσε μέσα στο πιθάρι.
Πάντως, η Αντιγόνη, με θυμίζει την μαμά μου.

15 Σχόλια:

Στις 1:56 μ.μ., Blogger . έγραψε:

αναρωτιέμαι πόσο θα αρέσει στην αντιγόνη που σου θυμίζει μια γυναικα τουλάχιστον 122 χρόνων

 
Στις 2:27 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Όταν ήταν 22 με την θυμίζει, αρσούζα!

 
Στις 9:03 μ.μ., Blogger Ο Φοβερός έγραψε:

χεχεχε...
δεν νομίζω να την πειράζει...μου φαίνεται για άτομο που δεν την ταράζουν πολλά. Πάντως αν και δεν σας ξέρω, από τα μπλόγκια σας σας έχω συμπαθυσει...αν και σένα θεία...σε φοβαμαι...

 
Στις 11:39 μ.μ., Blogger MainMenu έγραψε:

Γιαγιά, μερικές φορές βλέπω κάτι όνειρα (και να με συγχωρέσεις που το λέω αυτό) ότι κάνω έρωτα και με έναν παράξενο τρόπο συνηδητοποιώ, ξαφνικά συνηδητοποιώ οτί είσαι εσύ, βλέπω το πρόσωπο σου και ξυπνάω ιδρωμένος. Τι σημαίνει αυτό?

 
Στις 2:22 π.μ., Blogger alienlover έγραψε:

μ'αρέσει πολύ η ιδέα σας γιαγιά που σχολιάζετε τα μπλογκόπαιδα.
γιαγιά , τι σημαίνει αρσούζα;;

 
Στις 10:57 π.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Εσύ, φοβερέ, είπαμε τι πρέπει να κάνεις. Και να σε πω κι αυτό: Εσύ, ένας φοβερός, να φοβάσαι μιαν ανήμπορη γιαγια; Ντροπή σου!

Εσύ, MainMenu, αυτό σημαίνει πως πρέπει να αρχίσεις να γράφεις το μπλοκ σου στα ελληνικά.

radiolover, είναι τουρκική λέξη. Από την ίδια λέξη προέρχεται το Γρουσούζης. Αρσούζης όμως σημαίνει στριφνός, ανάποδος, ιδιότροπος.
Την απευθύνουμε συνήθως σε όσους μας πειράζουν, ή δεν ακούνε τις συμβουλές μας. Ή και αυτούς που ξεπερνούν τα εσκαμμένα.

 
Στις 2:18 μ.μ., Blogger analogio έγραψε:

Θεια μου ειμαι 22 και νηπιαγωγος! Δεν σπουδαζω πια..δουλευω σε νηπιαγωγειο και κανω καμια αρπαχτη που και που σαν παραμυθας ;)

φιλια πολλα και καλημερες!

υ.γ δεν με πειραζει καθολου που μοιαζω με τη μαμα σου, ουτε με τη γιαγια σου μπορω να σου πω.. (αλαφρυ να ειναι το χωμα που την σκεπαζει).

 
Στις 2:47 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Εγώ το ήξερα που δε θα σε πειράζει.
Πάντως, και η νηπιαγωγός δασκάλα είναι. Και πιο δύσκολη δουλειά είναι.
Τώρα, αυτό που λες πως δεν σπουδάζεις, εγώ λέω να το ξανασκεφτείς. Να κάτσεις ένα απόγευμα, μετά το σχολείο, και να σκεφτείς πώς πήγες και πώς γύρισες.
Μετά να έρθεις να με πεις άμα σπουδάζεις.

 
Στις 12:54 μ.μ., Blogger . έγραψε:

ρε θεία..... το αρσούζης μα ςείπες τι σημαίνει,το αγναμάζα για΄τι δε το εξηγείς; (κομματάκι τζαναμπέτισσα με φαίνεσαι)

 
Στις 1:16 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Άντε, να σε πω, να ησυχάσεις.
Θα πει πως δεν καταλαβαίνεις, πως είσαι πεισματάρα. Κάτι σαν το τζαναμπέτισσα.

 
Στις 4:51 μ.μ., Blogger . έγραψε:

τότε να σε πω και γω...... ντικ καφαν (ο τόνοσ στο ν) ειναι ο ξεροκέφαλος ;)

 
Στις 9:07 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Το ξέρω, βρε γιαβρί μου.
Είχαμε Θρακιώτας τσοπάνους στην Πόλη εμείς.
Εμείς το λέμε Αρναούτης.

 
Στις 11:24 μ.μ., Blogger alienlover έγραψε:

μ'αρέσει που εδώ μαθαίνω καινούριες λέξεις :):)

 
Στις 10:31 π.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Εσύ που μαθαίνεις καινούργιες λέξεις, μάθε πως αυτό που λέει η Μαριλίνα είναι Ντιπ καφάν' στον τονισμό δε υποφώσκει ένα τελικό γιώτα.
Για να τα μαθαίνεις σωστά.

 
Στις 11:30 π.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Α, γειά σου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home