Κυριακή, Ιανουαρίου 15, 2006

Η Κατερίνα

Ηλιοτρoπιο


Η Κατερίνα, που είναι και ΚΑ8Υ, είναι δασκάλα και, όσο κι αν προσπαθεί να δείξει λοξή, είναι μια καθώς πρέπει κοπέλα.
Κατοικεί στα τρένα του ΟΣΕ. Έτσι λέει. Εγώ λέω, την αρέσουν τα ταξείδια.
Το μπλοκ της το ονομάζει Ηλιοτρόπιο. Άρα, το μπλοκ της στρέφεται προς το φως. Της γνώσεως υποθέτω. Στο κάτω-κάτω, ως δασκάλα, έχει να κάνει και με τους τριμεγίστους φωστήρες της τρισηλίου θεότητος. Διότι το να μαζεύεις ήλιο, εμένα σε πρόβατο με κάνει. Κι αυτή δεν είναι. Άρα για άλλου είδους ήλιο μιλάμε.
Επίσης η Κατερίνα είναι καλομάνα. Αυτό το λέμε εμείς για κείνη την γυναίκα που για όλους φροντίζει, που πληγώνεται για όλους, που παλέβει για όλους.
Αυτή είναι η Κατερίνα και με άρεσε πολύ.

4 Σχόλια:

Στις 2:42 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Βρήκα.

 
Στις 4:40 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Εσύ, κάτι έχεις και τρώγεσαι...

 
Στις 11:00 μ.μ., Blogger ka8y έγραψε:

Μου φτιαξες την μέρα το ξέρεις? :-)

Ηλιοτρόπιο, γιατι εκεί στις Σουηδίες που μασταν πέρσι, ο ήλιος μας έλειπε πολύ... :-)

 
Στις 9:04 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Στη Σουηδία, που λές, και σε όλην την βόρεια Ευρώπη, εμείς ο ιΈλληνες παλιά τα λέγαμε αυτά τα μέρη Υπερβόρειους. Έκεί πήγαινε, λέει, ο Απόλλωνας κάθε χρόνο και έμενε δώδεκα μέρες. Έφευγε τα Χριστούγεννα, που ήταν το Χειμερινό ηλιοστάσιο και γύρναγε τα θεοφάνεια.
Ο Δεξάμενός μου, ο Θεόδωρος ο Κουτρουμάνος, που ήταν καθηγητής των Ελληνικών στην Γενάδειο, με έλεγε πως γι αυτό τα είπανε θεοφάνεια, επειδή ξαναεμφανίζονταν ο Θεός. Αλλά ο Δεξάμενός μου αγαπούσε πολύ τον Πλήθωνα και κατηγορούσε τον Πατριάρχη τον Γενάδιο. Ήτανε, έλεγε ο μπαμπας μου, Εθνικός! Κι αυτό ήταν πολύ κακό πράγμα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home