Πέμπτη, Φεβρουαρίου 09, 2006

Η Ροδιά

pictures3000 painting my soul taparaponasas stonOHE blogometro ουρλιαζοντας ψιθυριστα Σωκράτης - Κώνειο: 0-1 Ο ΚΛΩΝΟΣ 502 Προβοσκιδα 28 days in February 2006

Είναι η τρελή ροδιά που μάχεται τη συννεφιά του κόσμου;…
…Πέστε μου, είναι η τρελή ροδιά που χαιρετάει στα μάκρη
Τινάζοντας ένα μαντήλι φύλλων από δροσερή φωτιά…
… Πέστε μου, αυτή που ανοίγει τα φτερά στο στήθος των πραγμάτων
Στο στήθος των βαθιών ονείρων μας, είναι η τρελή ροδιά;
Οδυσσέας Ελύτης. Η τρελή ροδιά.


Την αρέσουν τα χρώματα. Καμμιά φορά τα τρώει. Την αρέσουν και τα ακροβατικά. Βαρυέται το ίδιο νικ και χρησιμοποιεί μερικά εκ περιτροπής και ανάλογα με τα κέφια της, αφήνοντας καθαρά ίχνη στα μπλοκ της.
Τα οποία μπλοκ της ειναι εννέα. Μόνο στο όνομά της. Γύρευε πόσα θα έχει σε άλλα νικ. Το τελευταίο της στρατήγημα είναι Μια νουβέλα του Φλεβάρη, που την διαβάζω κι εγώ, τώρα που αρχίσανε να λιώνουν τα χιόνια εδώ, στο Αμύντεο, και με έφερε ο Ιόλαος το λάφτοπ.

Σας έλειψα;

19 Σχόλια:

Στις 4:57 μ.μ., Blogger MainMenu έγραψε:

Τι έγινες εσύ...? Δε σου πα ότι εχουν περάσει 50 χρόνια από τον εμφύλιο. Μη τρέχεις στα βουνά άδικα παιδί μου. Εδώ στην καθημερινή ρουτίνα είναιτο μέτωπο

 
Στις 7:27 μ.μ., Blogger raffinata έγραψε:

βρε, βρε σαν τα χιόνια που λένε!
περιέλαβες και τη ροδιά τώρα;
:)) μας έλειψες

 
Στις 9:05 μ.μ., Blogger . έγραψε:

πού σαι βρε θεία;; :)

 
Στις 10:07 μ.μ., Blogger Rodia έγραψε:

Καλή μου θείτσα, να στείλω λίγο τραχανά να λιγδώσει τ' αντεράκι σου; Αντε, και πέντε κιλά λαδάκι απ' το καλό..
Τζάμπα να πάνε τα καλά σου λογάκια;

..τι λογάκια δλδ εδώ έκανες πλήρη ανάλυση.. αλλά κι εμείς φτωχαδάκια είμαστε και δεν ενδίδουμε και σε πιέσεις εκδοτών.. έχουμε αρχές..

Ευχαριστώ βρε!:-)

 
Στις 10:10 μ.μ., Blogger Rodia έγραψε:

Μικρή διορθωσούλα:

το "Σωκράτης - Κώνειο: 0-1" είναι του alompar42 και απλώς συμμετέχω..

το "Προβοσκιδα" το γράφουμε μαζί με τον Ισκιοπεριπατητή ισομοιρασμένα..

και το "28 days in February 2006" είναι μεν δική μου ιδέα, αλλά εκεί μέσα γίνεται το έλα να δεις απο συμμετοχές!

 
Στις 10:18 μ.μ., Blogger Rodia έγραψε:

διόρθωση β':

..για το "28 days in February 2006" μιμήθηκα το προσκλητήριο του Radio Scotland, όπου παραθέτω και το σχετικό δεσμό (λινκ).
Οπως αναφέρω ρητώς στο 1ο ποστ με τίτλο "Μια νουβέλα το Φλεβάρη": Διάβασα για την ιδέα του Radio Scotland να γραφτεί μια νουβέλα 28.000 λέξεων γράφοντας από 1000 λέξεις την ημέρα χωρίς διακοπή, και θέλησα να μπω σε αυτή τη δοκιμασία. (...)

 
Στις 11:37 μ.μ., Blogger ViSta έγραψε:

Για δες "θεια Δίκη" ευχομαι το δωματιο να ηταν αρκετα φωτεινο αυτο με το νουμερο 26 και να σε διασκεδασει το κειμενο απο το "28 days in February 2006".

Την καλησπερα μου :-)

 
Στις 4:03 μ.μ., Blogger Rodia έγραψε:

Τι να διασκεδάσει η γυναίκα που την... ξέρανες! Μπαμ και κάτω!!!
:-)

 
Στις 7:55 μ.μ., Blogger ViSta έγραψε:

Εκει φαινεται το humor στα δυσκολα.
Δεν ειχα σκοπο ομως να στεναχωρησω κανενα, απλα εννοιωθα οτι αυτη η ιστορια ηθελε αυτο το τελος.
Αν τελικα στεναχωρησα, ζητω συγνωμη.

 
Στις 1:07 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη έγραψε:

Εμένα πάντως με άρεσε η ιστορία της Βίστας.
Τέτοια παραδόπιστη που ήμουνα, καλά να πάθω!
Αλλά, να σε πω κι ένα μυστικό:
Όχι το τατσπαντ δεν ξέρω να χειριστώ, αλλά ούτε καν πληκτρολογώ τα κείμενα. Ο Ιόλαος με τα γράφει. Εγώ μόνο διαβάζω [μετά βίας] και τον υπαγορεύω τι θα γράψει και πώς θα το γράψει.
α! και δε λέει κανένας, σε κανένα μέρος του κόσμου "Τζιαβρί μου". Εχτός κι αν ήθελες να συγκεράσεις το Γιαβρί και το τζιγιέρι....

Εσύ, Ροδιά, δε θα με πεις εμένα ποια είναι δικά σου μπλοκ και ποια δεν είναι. Έχω μάτια και βλέπω!
Από δε τους τραχανάδες και τα έλαια, προτιμώ τα κείμενά σου.

 
Στις 1:46 μ.μ., Blogger ViSta έγραψε:

Θεια Δίκη σε ευχαριστω για την διορθωση, μαλλον με ειχε ηδη παρει ο υπνος γραφοντας και τα χερια συνεχιζανε με κατεβασμενα τα ρολλά του μυαλου ;-)
Xαιρομαι που δεν το πηρες προσωπικα, απλα μου αρεσε η ιδεα του "πεφτουν οι τιμες" και "πεφτει καποιος κατω".
Την καλημερα μου :-)

 
Στις 10:52 μ.μ., Blogger vasvoe έγραψε:

δλδ δεν είσαι η ροδιά... χμ χμ...

 
Στις 4:35 μ.μ., Blogger Rodia έγραψε:

Τι έγινες θείτσα; Σου έχω κι ένα μικρό ρολάκι εδώ: Οι ερασταί της Αλαμπάμα
Πέρνα καμιά βολτίτσα, ε

:-)

 
Στις 4:37 μ.μ., Blogger Rodia έγραψε:

Τι λες κοριτσάκι vasvoe? Οποια πέτρα κι αν σηκώσεις βρίσκεται η Ροδιά αποκάτω; Πρόσεχε, αυτό λέγεται μανία καταδίωξης..:-Ρ

:-))

 
Στις 2:34 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε:

Μάλλον σκόνταφσε ο Ιόλαος και πάει το λάφτοπ...

Άντε βρε θείτσα πήγαινε σε κανένα νετκαφέ, σ'αποθυμήσαμε...

Σ;))))))))))))))))))))))))))))))

 
Στις 9:49 μ.μ., Blogger alienlover έγραψε:

Γιαγιά που χάθηκες;

 
Στις 5:06 μ.μ., Blogger vatraxokoritso έγραψε:

διακοπες στα χιονια με σανιδι..
ειμαι σιγουρη πως την ειδα να καβαλαει κατι πλαγες.

 
Στις 5:19 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ έγραψε:

Καλώς την' ε

 
Στις 9:39 μ.μ., Blogger alienlover έγραψε:

που χάθηκες γιαγιάκα;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home